finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Hur kan man hacka dom? Då borde man vara bäst på hack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 finns bra/duktiga hackers som nog kan göra så...+ Att man kan få hjälp av virus mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Hur typ gör dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garret Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 NI borde vara glada att dom inte släpper spelet nu när det finns buggar hellre ett spel som e försenat en ett spel som buggar sig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (redigerat) det var precis det där jag tänkte säga men Garret han förre mig :/ Redigerat 26 Augusti 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 asså i Valve är det mycket som hackas som personer gör hack i cs som fusk dem hackar på spelen CZ blev försenad i 6 månader och Half-life har dem redan visat trailer hur dem spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ja hoppas att det inte blir försenat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ursäkta för att jag frågade om hacking, såg att det togs bort. Jag har ju cs:cz, där får man med 10st trailers, ascoola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ja dem hinner inte med spelen när alla hackar därför visar dem trailer hela tiden .när jag köpte Half-life från canada så fick man trailer av CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 men dom har sagt att det inte kommer i år och va f*n dom har ju arbetat med det sen första half-life kom ut och låt mig se hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmm alltså sex j*vla år har alla väntat på det nu kanske det blir sju j*vla år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 men dom har sagt att det inte kommer i år och va f*n dom har ju arbetat med det sen första half-life kom ut och låt mig se hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmm alltså sex j*vla år har alla väntat på det nu kanske det blir sju j*vla år du dem planerade Half-life 2 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 men vissa computer-experts säger ju att alla filmer är fejk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.