*Sundolang* Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 JO där man landar asså på planeten så är det en sak jag vill ha reda på. Jo jag fick ett fråge tecken på¨kartan på templet med massa totem typ vad ska man göra jag har fastnat! <_< ja ja Snälla hjälp meii MVH/Sundo :rolleyes: Jag är sur för jag kommer ingen stans <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Snälla svara! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Gå och leta runt lite, till slut kommer du till "det konstiga rummet" som heter Hive Totem, där möter du den andra bossen (jag tror det är en boss). Detta borde hjälpa, iallafall om du menar Chozo ruin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Nee på Artifact Temple på Tallon Owerlord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jag har inte spelet men jag vill ha det hoppas det e värt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Det är det! Spelet har fantastisk grafik och känsla, det är inte så lätt att klara av heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Taloon Overworld menar du? Anndra boss där? Nee. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 :huh: Om du har tagit första artifact som ligger där så börjar några av dom lysa sen scannar du dom och så får du led trådar om var dom andra finns sen ska du där ifrån och göra lite andra grejer!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Vad har bilden med Metroid Prime att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag tycker det är mycket störande när folk infogar bilder utan anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_in_da_park Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 asså... gå från skeppet till ehh... en dörr. gå in så ser du små fulingar imarken. skjut dom eller strunta i dom. sen går du tills du kommer till en "halfpipe", gå förbi och gå lite till så kommer du till en hiss. scanna pelaren å åk upp till CHOZO RUINS... gå till dörren längst bort till vänster och gå vidare. sen kommer du till en save station... gå in och fyll på ditt liv å gå vidare. hoppa lite så kommer du fram till hive totem. gå mot missilen så kommer en sjuk liten grej ner från taket. "vatten" nivån stiger och ut ur grejen kommer det gigantiskt missbildade myggor, skjut ner alla så öppnas grejen. peppra i den tills den vrider sig. fortsätt likadant så får du missilerna! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg