Sanna1985 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag skulle behöva lite hjälp med Water temple. Jag har tagit lite nycklar och kan sänka och höja vattnet till alla tre olika nivåer, men jag kommer ingenstans nu. På ett ställe ska man ju skjuta ett öga så det stängs, och då öppnas ett galler som man ska genom, men det går ju på tid och man hinner ju inte över om det är vatten, och det är för långt att hoppa över när det inte är vatten. Hur ska man göra? På ett annat ställe, när man har den lägsta vattennivån, finns det ett rum med en dörr med galler, och en brinnande pelare och två pelare utan eld. Antar att man ska skjuta med pilbåge så de andra två oxå tänds, men det går inte! Finns det något annat sätt? Om någon kunde guida mig genom hela templet vore det jättebra! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 För att kunna komma igenom gallret där du har skjutit en pil i ögat måste du ha longshot. Det får du nånstans i Watertemple så vänta tills du har fått det. Det där med de brinnande facklorna ska du skjuta pilar igenom en brinnande fackla så att den hamnar på den icke-brinnande facklan och tänder den. Då öppnas dörren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 För att kunna komma igenom gallret där du har skjutit en pil i ögat måste du ha longshot. Det får du nånstans i Watertemple så vänta tills du har fått det. Det där med de brinnande facklorna ska du skjuta pilar igenom en brinnande fackla så att den hamnar på den icke-brinnande facklan och tänder den. Då öppnas dörren. Jag har ju försökt med det att skjuta med pil så de faklorna tänds, men det är ju jättesvårt att träffa rätt, pilarna tar bara slut, och får man tänt en så hinner man inte tända den andra innan den första släcks! Finns det inget annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Din's love gör det enkelt men det drar magi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jamenvisst ja, Din´s Fire kan du använda. Det gjorde jag en gång när jag gick till Watertemple innan jag fått pilbågen i Forest temple. Sanna 1985: Det är lite svårt att tända facklorna så där men efter ett tag brukar det gå, det kan du nog behöva göra längre fram i spelet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Din's love funkar i forest också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 vad är din's love? menar ni inte Din's Fire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag skrev iallafall Din´s Fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Din´s Fire får man vid hyryle castle om jag minns rätt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ja, och den måste man ha för att komma in i Shadow temple.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jamenvisst ja, Din´s Fire kan du använda. Det gjorde jag en gång när jag gick till Watertemple innan jag fått pilbågen i Forest temple. Sanna 1985: Det är lite svårt att tända facklorna så där men efter ett tag brukar det gå, det kan du nog behöva göra längre fram i spelet också. Jag klarade att tända facklorna med pilbåge till slut, men jag har inte Din´s fire, hur får man den? Antar att den kan vara bra att ha senare i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 När man är på väg till Hyrule castle som liten så går man rakt fram efter att man har klättrat över muren där vakten står. Det är några stenbumlingar som man ska spränga bort och därinne finns en fé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg