kotten Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 :) vilka levlar ska pokemon:en va när man e i pokeligan ungefär ;) ja har kacelicon elelr va den heter shuppet och pelliper groudon och upgraderingen till aron och manectrik ................................tack på förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag skulle rekommendera att dina pokémon är runt level 60 om du vill ha någon chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 nooooooooooooooohhhh orkar ej vilka pokemon e bra o ha i ligan :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Det är helt upp till dig! Välj dina favoriter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 lv40-lv53 hade jag runt :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 aaa... jag har just nu: Absol lv.35 Corpish lv.38 Grovyle lv.40 Manectrike lv.41 Plusle lv.46 eller 48 Swellow lv.50 och me dom har ja klarat första matchen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 hmmmm blaziken lv 95 om han är på 95 kan du klara ligan bara med han om du tar rätt atack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 om man har en blziken på lv 56 hur långt kommer man då? e de attacken "blazekick" eller???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 om man har en blziken på lv 56 hur långt kommer man då? e de attacken "blazekick" eller???? tänk på att blaze kick har lite pp så du kan inte bara ta den men är han på 56 så kanske du klarar dig till is tränaren eller till dragon master :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 a det va de jag mena :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 ok men på spök tränaren ta bara blaze kick och på stevens claydol iaf den kanske är runt 90 men när du klarat ligan fånga rayquaza men träna den lite sedan ta blaziken i ligan när den svimmar byt till rayquaza ta typ outage eller vad den nu heter jag är säker på att jag stavade fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg