crisis Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Absolut inte sant <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jo det skulle bara vara jobbigt att bara konvertera 100 exemplar av det onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 När jag hörde det trode jag inte på det och jör det inte nu heler. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 :huh: Men om man skulle lagt ut alla nintendospel på xbox och ps2 så skulle det vara jätte dålig grafik! Menar du Nintendo grafiken? Inte Gamecube grafiken hoppas jag... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det stämmer nog troligtvis inte, för halo e ju Xbox flaggskepp. Och även om microsoft skule få den korkade ideen, så skulle de inte fungera, därför att specifikationsvis så är xbox'en överlägsen allt annat (då menar jag alltså grafikkortet, processorn, moderkortet, etc.) Så om dom skulle konvertera till PS2 eller GC, så skulle grafiken se asfult ut (typ pixelerat), och spelet skulle lagga nå alldeles förärligt (om dom inte tar bort många grafiska effekter, och då blir spelet mycket fult), för Halo e anpassad för XBOX'ens specifikationer (proccessor, grafikkort, etc.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Playstation spel kan konverteras till gamecube. Gameboy Advance spel till PS2. Jag har sett båda... Xbox till ps2/gc går nog också... Men tyvärr får då ps2/gc ägarna stå ut med dålig grafik och allmän tröghet om xbox's skitspel konverteras. Så jag tror inte det skulle bli populärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Det finns visst :lol: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Det finns visst :lol: ! ganska nödvändigt att dra upp ämnet... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 SÅÅÅ löjligt o tro på att det ska komma till PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 alla dom ryktena ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 alla dom ryktena ljuger. Ja lungt, BUNGIE skulle alldrig gå me på dej ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 isåfall skulle bungie vara dumma......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg