Gäst lubb_lisa Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (redigerat) det går inte att spara spelet på mario bros. nes classics eller?? nån som vet!! Redigerat 25 Augusti 2004 av lubb_lisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 nope vet inte heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 eeeh... de går inte att spara på de spelet, det är meningen att man ska klara så mycket så möjligt på dom liven man har, och när man får game over så får man börja om igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 lägg av med spammet! Skriv inte om ni inte har nåt ordentligt svar! Nej, SBM1 går inte att spara på. Man får ha gott om tid och försöka hinna klara alltihop. Det går om man bara tränar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) men min kompis har ett sånt spel fast på game boy color där går det att spara jag har det på advance det är ju så dumt det är ju kul att spela Redigerat 6 September 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 När nintendo portade några av spelen till "Super Mario Allstars" gjorde de så att den sparar vilken värld man håller på med men inte mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) Har klarat utt spelet två gånger i rad. :cool: Efter man har klarat utt spelet så får man börja om fast då är det svårare.Och poängen är kvar Då kan man klara utt spelet hur många gånger som helst och samla poäng tills man får game over. ...Menar ni det spelet..Jag pratade om spelet mario bros The lost levels.... Jag menade det här (en bild där nere) Läste inte ordentligt spelets namn leste bara mario bros och inte mario bros classic. Redigerat 6 September 2004 av mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ja det där har du det på advance eller color för det går att spara på color Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg