Arwen Undomiel Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (Master_Link @ 28/08-2004 16:02:12) (Rumiko @ 28/08-2004 13:38:19) Jag tycker att Dogongos Cavern är lättast när Link är liten.. Sen Fire Temple som stor,eller om Kakariko Well räknas som liten så e den lättast.. Bottom of the Well är ju ganska svår. Man trillar ju bara ner i hål hela tiden, innan man fått Lens of Truth. Jag brukar bara ta den och sen gå ut. Struntar i kartan, kompassen och spindlarna. Jag vet inte ens hur man får lens of truth i botom of the well varje gång har det tagit 1-2 timmar att få den men jag gav aldrig upp jag hade rena kartan och kompassen i huvudet jag hade tagit reda på var allting fanns för jag fick göra om jätte mycket och den är väldigt tråkig. Men Lens of Truth är ju lätt att hitta. Det är ju bara att först gå till Triforcesymbolen och spela Zelda's Lullaby så att vattnet försvinner och sen gå tillbaka till där man började. Klättra ner i gropen, kryp igenom tunneln, in genom dörren, döda Dead Hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Master_Link: §1.20 FÖRBJUDET att klistra in långa texter eller bilder i inlägg, ge länken istället. Om du inte skrivit den själv och den finns på en annan sida, kopiera INTE utan ge länken istället! Jag har den på min dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (Master_Link @ 29/08-2004 15:43:36) Master_Link: §1.20 FÖRBJUDET att klistra in långa texter eller bilder i inlägg, ge länken istället. Om du inte skrivit den själv och den finns på en annan sida, kopiera INTE utan ge länken istället! Jag har den på min dator. den finns på en hemsida också!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (0014 @ 03/09-2004 22:30:48) (Master_Link @ 29/08-2004 15:43:36) Master_Link: §1.20 FÖRBJUDET att klistra in långa texter eller bilder i inlägg, ge länken istället. Om du inte skrivit den själv och den finns på en annan sida, kopiera INTE utan ge länken istället! Jag har den på min dator. den finns på en hemsida också!!!! Men jag kan inte hemsidan. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) undrar bara en sak Chihuahua: Vad händer om man klistrar in en lång text?Varför bryter man mot reglerna för att texten blev lite extra lång? Vad händer? :blink: Redigerat 4 September 2004 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 undrar bara en sak Chihuahua: Vad händer om man klistrar in en lång text?Varför bryter man mot reglerna för att texten blev lite extra lång? Vad händer? :blink: Det anses väl störande. Man måste scrolla lite extra länge för att komma förbi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag vet men Master_Link vill ju bara hjälpa till och man ska ju svara på frågorna! Tycker jag iallafall.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Jag vet men Master_Link vill ju bara hjälpa till och man ska ju svara på frågorna! Tycker jag iallafall.. :huh: Ja, men man KAN ju lägga in en länk till den sida där guiden finns istället. Men jag vet att han inte kunde sidan i detta fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Jajaja.. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 det tar upp onödigt mycket plats. Plus att det är allmänt lättare att ge en länk, eftersom alla kanske inte vill läsa en lång inklistrad text medan de tittar på alla inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 det tar upp onödigt mycket plats. Plus att det är allmänt lättare att ge en länk, eftersom alla kanske inte vill läsa en lång inklistrad text medan de tittar på alla inlägg. Men asså,vem har sagt att dom behöver läsa den? den som behövde hjälp kan ju läsa men dom andra behöver inte det................................. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg