egget91 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Ni måste ladda ner RunTimePackage=RTP (TROR DET HETER SÅ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 jag, RTP:t behövs, kom inte det med i själva filen innan? Jag laddade ner mitt RPG 2000 på en annan sida så jag vet inte vad det är för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Nej, den följde inte med, jag var tvungen att ladda ner den för sig. Jag har börjat använda 2000 nu, den är jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 var kan man ladda ner rtp? snälla svara och börja inte prata om nåt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Det har ju redan Chihuahua sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antrax Skrivet 19 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 gå in på kamains world där finns allt förutom 95:an :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
makdetara Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 hur får man det programmet då? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Vad är RPG maker undrar bara :cry: är ja noob nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Själv tycker jag att RPG Maker XP är bäst..xD det är väll för att ajg jobbar mycket med det..försöke hitta Script och sånt till XP... men annars gillar jag alla RPG Maker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag har rpg maker 2000... började med det igår, väldigt roligt faktiskt ^^ Fast nu kan jag inte göra nya project till den :/ "Projecting making failure" någon som kan hjälpa mig? =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Hur gör man så att man puttar på tex. block och tunnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Sådär.. nu när jag har kommit hem igen fixade jag både XP och 2003.. För att putta på block o grejs behöver man väll göra switchar? Typiskt mig att inte fatta hur man gör sånna heller ^^ Haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.