shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jo jag håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hur gör man för att se bilden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 asså jag kom ihåg förut att jag kollade i SSBM offecial sida och Japanska sidan dem visa alla gubbar utom dem andra Sonic o tails. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 trööt på all fejk hur kan man gå på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag vill se bilden!!!!! snyft... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 dt vill du inte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Det vill jag visst!!! snyft, snyft, snyft... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 nej dn är sk*tdåligt gjord men har du testat dta: högerklicka på stället där bilden ska var ta egenskaper och leta efter en lång url nåntans i rutan som kommer upp markera urlen och högerklicka på dn och välj kopiera sen stänger du rutan och högerklickar i adressfältet välj klistra in och tryck på enter så bör du få upp bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Tack, nu såg jag den... den var så dålig att jag snyftar, snyft, snyft... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 det är otroligt man kan få ganon (inte ganondorf)skull kid, joanna, pit, banjo och du ser dem här: http://www.planetgamecube.com/media/gen526.jpg :lol: :lol: jag ser den inte!!!!!!!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 prova det som Orca sa då... det funkade för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 nej dn är sk*tdåligt gjord men har du testat dta: högerklicka på stället där bilden ska var ta egenskaper och leta efter en lång url nåntans i rutan som kommer upp markera urlen och högerklicka på dn och välj kopiera sen stänger du rutan och högerklickar i adressfältet välj klistra in och tryck på enter så bör du få upp bilden Det var ju det jag skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg