thepokemon Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det är sant :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Vem skriver du d e sant te? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 precis... Latios/vild (RUBY) Latias/vild (SAPPHIRE) latios/eon ticket, lr vad den heter(SAPPHIRE) latias/eon ticket... (RUBY) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 min eon ticket funkar ente men jag har en latios endå.. JAG HAR EN SHINY VILEPLUM PÅ LVL 100!!!!!!!!!!! HAHAH... JAG VISSTE ENTE ATT DEN VA SHINY!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jaha men vart ligger southern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 du åker dit med båt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egr0909 Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 måste man venta tills han i can see mirage island today Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg