thps4 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 hur gör man gravity?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
appelskrot Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 klicka ner consollen när du spelar och skriv (t.ex.): gravity_400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (Boiuthh @ 26/08-2004 17:23:32) (Bubblar @ 26/08-2004 15:30:12) ni vet väl att potti och heaton har fuskar på ett pcw!! bevisa det då nej.. jag kan inte bevisa det men det har stått på en hel del cs-sidor... hmm ge mig någon sida då <_< inte sant iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Vem är potti och Heaton. Jag har aldrig fuskat, vet ej ens hur. Men berätta hur visa gör, altlså vad händer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Om man dör eller spectatar så kanske man ser att en spelare's "huvud" skakar väldigt mycket och om dom har t.ex awp'n så kan dom skjuta 3-4 skott på raken utan att ta ur en kula ur loppet.. då änvänder den spelaren Aimbot.. Om du märker att en kille springer väldigt snabbt så använder den SpeedHack.. dom binder ofta effekten att springa snabbt till skjut knappen med kniven.. mer än så vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 1. Det är sv_gravity 2. Kan dom ej utantill (kompis visade) 3. Potti och heaton är två av världens mest kända cs-spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Vem är potti och Heaton. Jag har aldrig fuskat, vet ej ens hur. Men berätta hur visa gör, altlså vad händer osv. potti och heaton är Proffs eliter i Cs men Heaton är sveriges bästa spelare. men Gravity är ok att använda man kan bara göra det i sin egen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 varför svara samma sak som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Myg0t är nog det värsta sortens fuskare tror jag! Så himla jobbigt när nån snubbe som hetter myg0t springer runt som nån racer bill och snurrar på huvudet så att alla, även lag kamraterna dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jag tycker det är ok att fuska så länge man har gjort fusk grejen själv, då har man ju kämpat, men sedan att andvänader betyder bara att man inte klarar av att köra efter dom vanliga sätten. men höjden av att fuska är att andvända OGC, online game cheating... men andvänder man fusken till att hjälpa är det också bra, men att andvända det för att försöra spelet så kan man lika gärna dra... (expert på att programera fusk till cs, men det är så avancerat numera så man orkar inte, till dom första cs versionerna var det skit lätt att göra fusk :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) alla ni som vill att man ska sluta fuska kan skriva in sitt namn och nått om fuskadet...SLUTA FUSKA PÅ CS, de förstör hela j***a speletvad spelar det för roll om man fuskar?? :bah: föresten 0012 Heaton är VÄRLDENS bästa spelare Redigerat 27 Augusti 2004 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Xade @ 27/08-2004 23:15:04) alla ni som vill att man ska sluta fuska kan skriva in sitt namn och nått om fuskadet...SLUTA FUSKA PÅ CS, de förstör hela j***a spelet vad spelar det för roll om man fuskar?? :bah: föresten 0012 Heaton är VÄRLDENS bästa spelare tråkigt mot andra...om man ska fuska kan man ju köra mot bottar eftersom att dom fuskar B) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.