Gäst YoTo Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Har nån det? Tycker ni det är bra.. Är det lönt att skaffa GC för att spela det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag har det.. DET ÄR ASBRA! Lätt det bästa spelet jag har te gc.. Om du gillar mgs, och suger efter lite nytt innan snake eater. Och speciellt om du inte spelat orginalet till ps1 då ska du självklart köpa gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 vad handlar det om igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 testa och söka efter hemsidor till spelet så hittar du kanske nåt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 vad handlar det om igentligen? Spelet handlar om nån som heter Solid Snake. Jag vet inte så mycket mer än att två skurkar heter Psycho Mantis och Ninja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag kan bara säga att det är grymmt som bara den... körde hos en kompis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Enligt diverse recensioner och diverse provspelane så står det klart, MGS:TTW är något utav det bästa som någonsin gjorts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Enligt vissa kändes det bättre när det släpptes i form av Metal Gear Solid: Sons of Liberity. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Men TTS är en version av ettan med bättre grafik.. och liiiite ändrad story.. dom har lagt till lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Inte ettan, utan Sons of Liberity! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 The Twin Snakes är samma som ettan!! Bara att dom gjorde en version med SOL´s grafik etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 typ som man gjorde med oot fräschar upp grafiken lite och lägger på storyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg