Nomatic Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Emulatorer är lagligt att ha i 24 timmar.en jag känner har haft det i 3 månader snart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag hade en gba emulator, men jag tog bort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag har haft emulator i 6 månader det är inte olaglit jag ladda ner den från en hemsida och då skulle dem bli anmälda som gjorde sidan men man behver inte alls ha gameshark jag har många tips tips 1 gör alla unown pussel rätt så så fånga alla unown i bokstavs ordning så kommer det en gubbe och visar två celebi spelar ingen roll vilken du tar tips 2 du ska få en gs boll så går du till kurt lämnar den efter en dag hämta den gå in i skogen och kuta trädet så finns det en sak så prata med den så kommer det fram en celebi på lv 100 tips 3 ha en gs boll så går du till prof-elm så prata med han så öppnas en trappa gå in så finns det ett rum med många pokebollar så du måste hitta mew först där så går du ut så ger han dig en celebi fånga mew också tips 4 bytt batteriger till bästa och dem ska va nya sen ha den på i 150 timmar prick så går du till prof-oak om tiden tar slut så måste du börja om men gå till han och prata så ger han dig en celebi tips 5 ha din gs boll länge så kommer det ut en celebi på lv 9999999 den har min kompis gjort jag trode inte mina öggon :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag har haft emulator i 6 månader det är inte olaglit jag ladda ner den från en hemsida och då skulle dem bli anmälda som gjorde sidan men man behver inte alls ha gameshark jag har många tips tips 1 gör alla unown pussel rätt så så fånga alla unown i bokstavs ordning så kommer det en gubbe och visar två celebi spelar ingen roll vilken du tar tips 2 du ska få en gs boll så går du till kurt lämnar den efter en dag hämta den gå in i skogen och kuta trädet så finns det en sak så prata med den så kommer det fram en celebi på lv 100 tips 3 ha en gs boll så går du till prof-elm så prata med han så öppnas en trappa gå in så finns det ett rum med många pokebollar så du måste hitta mew först där så går du ut så ger han dig en celebi fånga mew också tips 4 bytt batteriger till bästa och dem ska va nya sen ha den på i 150 timmar prick så går du till prof-oak om tiden tar slut så måste du börja om men gå till han och prata så ger han dig en celebi tips 5 ha din gs boll länge så kommer det ut en celebi på lv 9999999 den har min kompis gjort jag trode inte mina öggon :shock: Öööh... Allvarligt? Det går ju inte ens att få en GS-boll utan Gameshark... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 varför är gameshark olagliga för?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 varför är gameshark olagliga för?? Olagliga? Men det är väl för att den mixtrar med deras spel och sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 det verkar som alla här bryter mot lagen för att ha en emulator. är det en tävling om den som varit olaglig lägnst vinner???det får vi inte ha tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag har haft emulator i 6 månader det är inte olaglit jag ladda ner den från en hemsida och då skulle dem bli anmälda som gjorde sidan men man behver inte alls ha gameshark jag har många tips tips 1 gör alla unown pussel rätt så så fånga alla unown i bokstavs ordning så kommer det en gubbe och visar två celebi spelar ingen roll vilken du tar tips 2 du ska få en gs boll så går du till kurt lämnar den efter en dag hämta den gå in i skogen och kuta trädet så finns det en sak så prata med den så kommer det fram en celebi på lv 100 tips 3 ha en gs boll så går du till prof-elm så prata med han så öppnas en trappa gå in så finns det ett rum med många pokebollar så du måste hitta mew först där så går du ut så ger han dig en celebi fånga mew också tips 4 bytt batteriger till bästa och dem ska va nya sen ha den på i 150 timmar prick så går du till prof-oak om tiden tar slut så måste du börja om men gå till han och prata så ger han dig en celebi tips 5 ha din gs boll länge så kommer det ut en celebi på lv 9999999 den har min kompis gjort jag trode inte mina öggon :shock: 1. Du ljuger som en.. Ja, jag vet inte vad. 2. Hur kan batterier påverka spelet? 3. Om spelets uvecklare säger att det inte går så går det inte. 4. Emulatorer är olagliga. Du mot lagen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag har haft emulator i 6 månader det är inte olaglit jag ladda ner den från en hemsida och då skulle dem bli anmälda som gjorde sidan men man behver inte alls ha gameshark jag har många tips tips 1 gör alla unown pussel rätt så så fånga alla unown i bokstavs ordning så kommer det en gubbe och visar två celebi spelar ingen roll vilken du tar tips 2 du ska få en gs boll så går du till kurt lämnar den efter en dag hämta den gå in i skogen och kuta trädet så finns det en sak så prata med den så kommer det fram en celebi på lv 100 tips 3 ha en gs boll så går du till prof-elm så prata med han så öppnas en trappa gå in så finns det ett rum med många pokebollar så du måste hitta mew först där så går du ut så ger han dig en celebi fånga mew också tips 4 bytt batteriger till bästa och dem ska va nya sen ha den på i 150 timmar prick så går du till prof-oak om tiden tar slut så måste du börja om men gå till han och prata så ger han dig en celebi tips 5 ha din gs boll länge så kommer det ut en celebi på lv 9999999 den har min kompis gjort jag trode inte mina öggon :shock: 1. Du ljuger som en.. Ja, jag vet inte vad. 2. Hur kan batterier påverka spelet? 3. Om spelets uvecklare säger att det inte går så går det inte. 4. Emulatorer är olagliga. Du mot lagen? 3. Det kann finnas buggar som utvecklaren inte vet om. 4. Emulatorer är inte olagliga, ROMs är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst xeno Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Var laddar jag ner en emulator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Den här tråden har spårat ut.. Läs reglerna.. inget snack om olagliga saker som emulatorer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg