0013 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det står ju på en Freeloader... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det står ju på en Freeloader... <_< Jaja, läste lite.. Visst man kan det.. Men om du ska ha en freeloader måste du ha en rbg kabel, annars kommer bilden bli svart vit när du spelar NTSC spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det låter tråkigt. Att spela Svart-vitt alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag har Freeloader på min Ar enhet..så jag kan köra utländska spel..fast jag vill inte slösa pengar på ett och så måste jag köra Svartvitt!Plus att köpa en till kabel för en massa pengar om det ska bli färg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Frästen varför köpa ett gc i USA det e ju inte blligare där! Lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 ja det kan du vi spelar hela tiden på Amerikanska versonerna men om du köper typ ps2 från Italien Frankrike eller tyskland då går inte det då måste du ha en slaxs chippare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 alltså är GC bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 löjligt azo att frankrike ska ha en egen konsoll-typ varför kan dom inte ha pal tänk alla stackars fransmän/kvinnor som inte kan köpa spel nån annanstans en sitt eget land asså, Europa har pal verision...Amerika har något, Japan her något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Europa=PAL USA=US Japan=NTCS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Frästen varför köpa ett gc i USA det e ju inte blligare där! Lr? Nej, men man kan spela spel från USA utan en Freeloader... Vilket gör allt mkt lättare eftersom alla spel inte funkar med freeloader.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Europa=PAL USA=US Japan=NTCS du glömde:frankrike:secam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Frankrike är PAL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg