nebbig Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Nä, Fomt rekommenderas verkligen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Fast det som pratas om här är ju FO... jag menar AWL <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Havest moon är roligt jag har kommit så långt att min gubbe har blivit gråhårig!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Prince_Ahmad_ Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag är på andra kapitlet o gifte mej med Celia...ååå vad ungen är sööööööööt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (redigerat) finns det till playstation2 också. fast jag behöver inte oroa mej jag ska ju skaffa gamecube. Redigerat 29 December 2004 av wa_luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Prince_Ahmad_ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jooo det finns på PS2 och det heter "Harvest Moon: Save The Homeland" jaaa Celias Unge e Jätte söt och urgullig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Hej! Jag har Harvest Moon och har precis kommit till kapitel 6...allså sista kapitlet.... kommer kännas lite konstigt att bara läna spelet...men efter spelat i flera månader börjar man känna sig lite...trött.....eller vad man kan kalla det!?! Men det kommer ju snart ut ett nytt harvest moon till pls2 tur att man har det. Många kramar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Hej! Jag har Harvest Moon, det är jättte kul... Men ibland kan det bli lite ...vad kan man kalla det...lång tråkigt?? :huh: Det finns inte direkta uppdrag eller bossar man ska klara av... Men jag älskar spelet ändo :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Har också HM AWL, det är toppen! Enorm skillnad om man jämför med det allra första (oväntat :rolleyes: ). Nä, men det är riktigt bra. Är på första året mitt i vintern, ska snart in i andra kapitlet. FOMT har jag testat, riktigt bra, men inte lika bra som GC:t. Lite synd att man bara kan ha åtta djur i lagården, hade kunnat vara fler. Men i och för sig, det spelar ingen roll. Oerhört bra spel när man är trött, allt går så sakta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mange_92 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 jag har beställt det väntas få det i morgon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 klarat det flera gånge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Ska jag köpa det HM AWL till Gamcube eller ska jag vänta tills Harvest Moon DS kommer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg