Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 När man fått tillbaks Morth Ball Bomb, mot den dära feta grejen som sprutar eld, och sen ska komma ut, hur gör man då? Man kommer ju ingenstans..HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag tror att du ska hoppa med morph ball bomb, alltså stå under där du vill hoppa upp gör dig till ball gör lägg en bomb, sen gör du ett litet skutt uppåt, så ska problemet vara löst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jaha. Okej. Testar lite senare, förstår inte riktigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Du kommer i alla fall till Flaagra sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Om det nu inte är som ness säger så ska du kolla om du kan spränga någon vägg.. kanske ett hålmarkering typ.=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Om det nu inte är som ness säger så ska du kolla om du kan spränga någon vägg.. kanske ett hålmarkering typ.=) Ness~ taktik funkar. Vet det, eller det finns iaf inte nån vägg..eller inte nån sprängvägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jo, men den leder till En Missile Expansion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ok, den har jag inte.. E i Chozo så jag kan springa och hämta lite fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jo, men den leder till En Missile Expansion. Den har jag tagit nu, har kommit vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg