Dark Bowser Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) hej jag ni vet att om man inte säter i en disk i game cube'n så kan man gå in och kola på mineskortet och se hur många block och vilka spel man har på det och så e det nån figur i varje cube som representerar det spelet så jag undrar hur ser era spel utt på mines kortet?? mina e: ssbm=ssbm korset Luigi's mansion=Luigi's huved som e rädd och titar ått olicka hål mk:dd=Mario och Luigi i en kart Worms 3D=en Worm som kryper Star wars: rouge leader=nån star wars grej som snurar Zelda: collectors edition=4 linkar i 4 cuber (en för varje spel) med olicka uttseenden Z:tww=spelets Links huve Godzilla: destroy all monster. meele=Godzilla's huve som vrålar om och om igen need for speed: hot pursuit 2=nått som ser utt som nått bil märke säg gjärna hur mycker block spelet tar ochså :gitarr: Redigerat 27 Augusti 2004 av Dark Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Vad menar du med det här??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 han vill veta innehållet i ditt minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Och hur får man reda på det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Och hur får man reda på det? :huh: Se till att ingen spelskiva är insatt i ditt GC sen startar väljer memory card, sen står det där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jaha. Okej. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) hej jag ni vet att om man inte säter i en disk i game cube'n så kan man gå in och kola på mineskortet och se hur många block och vilka spel man har på det och så e det nån figur i varje cube som representerar det spelet så jag undrar hur ser era spel utt på mines kortet?? mina e: ssbm=ssbm korset Luigi's mansion=Luigi's huved som e rädd och titar ått olicka hål mk:dd=Mario och Luigi i en kart Worms 3D=en Worm som kryper Star wars: rouge leader=nån star wars grej som snurar Zelda: collectors edition=4 linkar i 4 cuber (en för varje spel) med olicka uttseenden Z:tww=spelets Links huve Godzilla: destroy all monster. meele=Godzilla's huve som vrålar om och om igen need for speed: hot pursuit 2=nått som ser utt som nått bil märke säg gjärna hur mycker block spelet tar ochså :gitarr: visste ni inte om även om man har en skiva i gc så knäpper man på det sen när den game gube märket håller på att snurra då håller man in A-knappen så kommer man dit ändå.man kan hålla in Z-knappen när man har satt i gång spelet innan game cube märket syns,och när game cube märket snurrar så hörs ett ljud.....det får ni testa själv och höra vad det är.ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!! :student: :student: :student: Redigerat 27 Augusti 2004 av spider-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 §.1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg