Ralle10 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag undrar hur man får alla legendraiska pkmn, t.ex. regirock och latias. :unsure: vet nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Latias fångar man efter pkmn ligan och Regirock fångar man i en grotta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Man måste göra en del saker för att komma in i grottorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 lati@s är svår att fånga jag är stabil nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Ja jag vet hur du får regis du ska åka te staden som flyter på vatten rätt så långt ner till vänster så där finns d strömmar. Om du åker rätt i strömmarna kommer du till sealed chamber. Där ska du när du kommer till en stor (utmärkelse) ur bergsväggen använda dig. Alltså attacken dig. Sen så öppnas den där är en till (utmärkelse) där ska du ha relichant först i teamet o wailort längst bak (eller var d tvärtom) sen så komemr d att skaka lite så måste du åka till dem stora stenarna me små stenar runt om. Nu är dem öppna. I varje öppning är d en (utmärkelse) där står vad du ska göra (översättning finns i guid boken man får när man köper rubin. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg