ALIEN Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 det kommer aldrig hända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Vadå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Hehee :D pokemon i verkligheten skulle vara konstigt ... Isåfall skulle ja ha haft en charmander som husdjur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 den här tråden handlar om OS i Gba.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 men tänk om det kommer en slaxs ande till en person och ska uppfylla 3 önskningar kanske nån säger det ska finnas pokemon i världen jag skulle börja på en pokemon resa :D Då skulle det vara roligare om man bara önskade en åt sej själv, så vågar ingen mucka gräl med dig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Giga_Bowser @ 30/08-2004 21:31:16) men tänk om det kommer en slaxs ande till en person och ska uppfylla 3 önskningar kanske nån säger det ska finnas pokemon i världen jag skulle börja på en pokemon resa :D Då skulle det vara roligare om man bara önskade en åt sej själv, så vågar ingen mucka gräl med dig. :P håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag får visst repetera: Den här tråden handlar om Gba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg