majora Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag har fått lugia! omöjligt men jag fick han när jag spelade i 60 timar och dödade 10 gubbar i cruel melee! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 <_< Visst,jag tror dig.(ironisk) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 bevisa det med en bild från en kamera så man ser tv-skärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag tänker inte be dig skicka en bild för dt finns så många fejk bilder som du kan använda azo grabben tror du jag (och alla andra) tror på dig eller.... man kan inte få dom där gubbarna och inte sonic och co heller 0013 sa dt och han har dn japanska versionen. sa han iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Lugia... *stön* Hur tror han att vi ska gå på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jo dt verkar så *sigh* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg