-=jedi knight=- Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 HEJ!det har du rätt i! jag ska snacka med pappa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 förvirande med mycket text men om jag har fatat det rätt så man lever som ett vanligt liv?? men på GC och med djur och lite anorlunda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Japp, så kan man, som sagt, koppla ihop sin GBA (om man har den där kabeln) och GC, och på GBA:ns skärm, rita mönster som man sedan kan ha på sina kläder i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 MÅSTE HA!!!!det är ju ett långvarigt spel...det kan man ju aldrig klara ju..lol.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag längtar så jag dör :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag vet inte om jag vill ha det men om ni säger att det e så bra så kanske. 70% chans att jag köper det nån gång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) till Snake: man kan ju också kalla på Kapp´n, han som kör en till ön med hjälp av gba och spela NES spel på ens gba också... till alla: man kan säga att man klarat spelet när man har allt man kan få och vara bra vän med alla dju och ha maxantalet (15) djur i sin by... när jag får spelet (jag har skickat efter det så jag kanske får det runt den 22e! : D ) ska jag döpa staden till "Kakulak Village" och ön till "Kauku Island" jag bara kom på namnen så de som inte kommer på nåt bra namn får gärna ta mitt förslag... Redigerat 2 September 2004 av Link_Cable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 ja ska bygga ett spelrum där ja bara har min Nes ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) ja ska bygga ett spelrum där ja bara har min Nes ;)när Tom Nook har fixat en källare till mig ska jag göra ett Nintendo rum Redigerat 2 September 2004 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) spelet verkar cooly... Redigerat 2 September 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 spelet verkar cooly... skämtar du...ska köpa det...tänkte köpa TWW,,fast har ändrat mig(ingen säljer TWW billigt)..ska verkligen köpa AC!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 måste man äta i spelet? typ frukost,lunch och middag? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg