ALIEN Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) vet ni nån sida där man kan kopiera pokemon kort så att jag kan göra fake kort vill ingen svara :cry: Redigerat 28 Augusti 2004 av ALIEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Sida?? Jag har gjort ett i paint.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Fel forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 vart ska jag skriva då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 måste ha speciela Papper jätte dyra mycket färg jag har lyckats och göra en Shiny raichu På Dator den blev helt prick som ej vanlig kort men min hela flaska med färgen i skrivmaskin tog slut det var inte värt bara för ett papper :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 min kompis mamma skriver ut dem med laser skrivare hon får pappar från jobbet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Varför göra falska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 köpa kostar pengar och om man gör falska vet man att man får bra kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 japp jag vill göra flera falska mewtwo ex har ett orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag gjorde en falsk Diglett i Paint... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 ganska mycket bättre att göra fake jag lurade av en kille salamence mot en flygon med 100 hp och skadade 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Om man kunde göra falska skulle ju de inte vara lika kul... Ingen skulle byta eller hur... Ååå om man kör matcher skulle den som har "kopierat" best pokemon vinna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg