Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (redigerat) (Kassler @ 03/09-2004 20:00:44) jo det går att spela TÖNT spel jag menar om du slår nån med ett svärd borde han inte blöda då och om du skjutar nån med en pil eller eld pil borde han blöda eller brinna opp och om man kastar en bomb så borde han liksom blöda LITE granna Jo* töntspel* , jag* menar:* någon* då?* skjuter* någon* en eldpil* upp,* lite* okej muhammed.... <_< kanske ska förklara vilket spel du pratar om först och främst? :rolleyes: Varför försöker du rätta alla som skriver fel...... <_< Redigerat 3 September 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Han tror han e bäst.... Fast det är ju jag som är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Han tror han e bäst.... Fast det är ju jag som är det Nej ingen av oss här är bäst...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jo jag är ju det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jaja! Back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 xbox är bäst för att den har en hårddisc jag har jätte många spel på hårddiscen men det har inte tagit någon plats fast det står på vissa spel 683 blocks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag menade zelda ocarina of time wind waker etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 vad menar du dom spelen finns inte på xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 nej jag säger det till det j*vla dumhuvet och nörden 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 nej jag säger det till det j*vla dumhuvet och nörden 0013 Försök citera så fattar vi va du menar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 öööööhhhh fattar ni inte 0013 är ju helt j*vla hjärn död fattar ni nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 öööööhhhh fattar ni inte 0013 är ju helt j*vla hjärn död fattar ni nu Kanske det men du ska sluta käffta nu ok, FATTAT ?? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg