Hoppa till innehåll

Zelda


Gäst lubb_lisa
 Dela

Rekommendera inlägg

Du ska du spränga ingången till Lost Woods. Sen ska du gå in i Lost Woods och följa musiken (Det låter knäppt men funkar) så kommer du till en labyrint med massa Deku scrubs. Du går igenom labyrinten så träffar du Saria och av henne lär du dig Sarias song sen ska du tillbaka till Goron city och gå ner till sista våningen. Där nere är en stängd port. Spela Zeldas lullaby så öppnas den. Gå in och spela Sarias song för Goronen där inne. Han kommer ge dig Goron bracelet. Sen går du ut till Bomb blomman där ute och kastar ner den för klippan. Då öppnas Dodongus Caver'n och du kan då in. Du ska gå in och klara den precis som med Great deku tree. PS Öppna dörren med Zeldas lulleby som det står längre upp och ta en Deku stick och tänd alla facklor til slut är du tillräckligt långt upp för att spränga dig ut ur Goron City till Lost Woods ( du ska tända Bomb blommor)

 

PHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWW :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
Gäst lubb_lisa
(Slither @ 11/09-2004 21:20:02)

ja precis... så nu har jag nya problem :o  :lol:

Vart har du fastnat nu?

fasnat å fasnat,

jag är inne i fire tempel men kan inte klara "fire dancer" nåt sånt heter den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Du ska använda hookshot och Z-target och dra ut den lilla svarta plumpen.Sen ska du slå den lilla svarta plumpen med ditt svärd.

Fortsätt så tills den dör.

Redigerat av Slither
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lubb_lisa

Du ska använda hookshot och Z-target och dra ut den lilla svarta plumpen.Sen ska du slå den lilla svarta plumpen med ditt svärd.

Fortsätt så tills den dör.

mm, ja vet men det tar så vääääldigt låååång tid!!

jag slog han hur många ggr som helst emn han dog inte!!

kan du nåt bra sätt att undvaka att bli skadad?! :blink: :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...