0013 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Köp inte.. Lägg slantarna på t.ex zelda eller ngt.. Skriv vilka spel du har så underlättar det. Zelda? <_< Det suger ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Är det inte bättre att skriva tex "jag tycker att Zelda är bra" eller "jag tycker att Zelda är väldigt dåligt"(något i den stilen bara att det framgår att man tycker det själv) och inte tvinga på folk att tex "pokemon e skit dåligt köp det inte" Pokemon Colluseum e jätte roligt tycker jag! :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 samma här..skit kul..fast jag måste börja om för att jag gjorde en miss i början <_< ...och det är inge kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Pokemon colloseum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Pokemon colloseum. ja..pokemon colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 lite urspårat eller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg