senig Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 du måste ha en pokeboll också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jaa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 haha... :P jupp... det är så jag brukar fånga dem iaf.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jag har sedinja! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det tror jag många här har... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Ok men jag fick sedinja från min kompis och han sa att det är svårt att få den... men nu vett jag att den är lett att få den. Öh hur får man den om det är så lett att få tag i den pokemonen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Kålla på Serebii.net ;) (pokedex :rolleyes: ) det borde stå där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Du borde få både ninjask och shedinja i lv 20! nej det är fel man ska ha en nest boll och ge nicada den sen ska man lemla ett party och utvegla den på lv 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 jag gjorede inget specielt men jag lyckade få en iaf=)....men den va inte så värst bra efter som den bara har 1hp men dom missar ju ibland men ändå=S :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Urspårat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg