Gäst 0018 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 det var det jag menade.fast du berättade lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 tack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 ex. en kompis till mig anser alla gubbar (gummor också :lol: ) vara skit utom pikachu varför dt jo därför att han bara kör med pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag tycker Ice Climbers är sämst...rörigt när man har 2 föremål samtidigt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag tycker Ice Climbers är sämst...rörigt när man har 2 föremål samtidigt.... om du tycker det så testa köra med dom ett tag så ska du se att dom inte e så dumma :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 man kan inte klara spelet utan jigglypuff eftersom när man möter gigabowser måste man ha jigglypuff för o klara han... jag är inge bra med mrgow och shiek så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Vem, eller VAD, är mrgow!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 mrgame&watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 äntligen en bra förkortning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ollie_ Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 hur får man fram event matcherna efetr evnent match 30???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 ja tycker att falco är sämst och fox... för dom är så jobbiga... för snabba... och dåliga attacker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 ingen är så kalad dålig bara att man får träna med en för att gilla den om man bara tränar med en så säger man att en annan e dålig men man måste lära sig att köra med den så sant så!! ja tar tillbaka det om fox och falco, för när ja hade tränat ett tag me dom så var dom ganska bra men man tröttnar så fort på deras attacker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg