Schassen Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Här är en lista över saker som händer när man spelar för mycket CS: 1.När din mamma tänder lampan i ditt rum på morgonen skriker du Mogen teamflash, N00B! 2.När du äter så byter du snabbt från kniv till gaffel och tillbaka. 3.Du springer genom affärer när du handlar eftersom du bara har 15 sekunders buytime. 4.Du skriker Sluta blocka j*vla N00BS i kön i matkön. 5.Du skriker ut NEED BACKUP! på prov. 6.Du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som laggat fast. 7.Du hör väckarklockan och springer och hämtar verktygslådan för att deffa(DEFUSA) 8.Mamma skriker och du trycker på stopsound. 9.När du ser en actionfilm undrar du om hjälten recordar. 10.Du håller en kniv i handen när du ska någonstanns för att de ska gå fortare. dne var mycket bättre än den andra texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Kassler: Dubbelposta inte. Skulle tro att det var av misstag eftersom det står precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Kassler: Dubbelposta inte. Skulle tro att det var av misstag eftersom det står precis samma sak. japp misstag sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Alltså, ni som snackar om ''counterstrike nördar'' har väll inte råd att köpa ett spel eller vadå??? Eller får ni inte spela ''pang pang'' spel för era föreldrar?? Vilseledda själar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaaAAatiz Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 spela inte cs... orka klaga! varför bry sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (Grozzer @ 30/08-2004 19:31:37) CounterStrike-nörden. Att börja spela counter strike är som att ta ett steg bakåt i utvecklingen, ens vokabulär blir begränsad till: n00b, duja, eru?, hs, lol och lagg på servern. CounterStrike-nörden skiljer sig ganska mycket från surfaren och datanörden då han gärna går på partyn... LAN-partyn d.v.s.. LAN-partyn kan endast beskrivas som en svettig tillställning där tonåringar sitter i en trång och vanligtvis kall lokal spelandes Counterstrike. Mellan Counter strike-sessionerna har man inte så mycket tid för dösnack och därför har man uppfunnit olika typer av ”speed-talking”. Istället för att skratta säger man ”lol”, gärna helt utan inlevelse. ”In på servern n00bjävel” betyder ”Kan du vara vänlig och spela med oss?”. Counter strike-nörden vill väldigt ofta påpeka att han är den bästa och det är inte sällan man får höra orden: Jag är kung, känn min taco! eka i lokalen då han ännu en gång lagt av en salva bly i någon stackares kranium. Vadå folk tycker olika, jag är med en som spelar cs och han kan mer ord en 8... jag spelar det nästan hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Här är en lista över saker som händer när man spelar för mycket CS: 1.När din mamma tänder lampan i ditt rum på morgonen skriker du Mogen teamflash, N00B! 2.När du äter så byter du snabbt från kniv till gaffel och tillbaka. 3.Du springer genom affärer när du handlar eftersom du bara har 15 sekunders buytime. 4.Du skriker Sluta blocka j*vla N00BS i kön i matkön. 5.Du skriker ut NEED BACKUP! på prov. 6.Du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som laggat fast. 7.Du hör väckarklockan och springer och hämtar verktygslådan för att deffa(DEFUSA) 8.Mamma skriker och du trycker på stopsound. 9.När du ser en actionfilm undrar du om hjälten recordar. 10.Du håller en kniv i handen när du ska någonstanns för att de ska gå fortare. HAHAHAHAHAHAHHAHHA :D den var bra den :cool: men det som skrevs av den första insändaren håller jag inte med om....har spelat cs ända sen den första beta-versionen av cs, och fast jag kan räknas till en "cs-nörd", ´har jag ett bra ordförråd...... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.