Gäst Liquid Silk Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Vad gillar ni för tv serier?? Själv gillar jag simpsons!! :) Gillar absolut inte charmed eller buffy!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 simpsons är rätt bra men Buffy Aeger med ett stort E! så är det absolut!!!!! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Buffy ser töntar på...uselt. Simpson är ren komik, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 simpsons är rätt bra men Buffy Aeger med ett stort E! så är det absolut!!!!! :meddum: Spyyr! :cry: :o :blink: Lyssna inte till honom! Han bär Djävuläns tecken! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 south park är kung och om jag skulle bo i japan så skulle jag ha kollat verja dag naruto gick :P men man har ju sett alla dom avsnitten B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag gillar Buffy och Simpsons, även några andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Sonic X... Yeah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) Jag tycker den gamla Sonic-serien var bättre en X. Redigerat 31 Augusti 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 lol har du ens sett Sonic X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 lol har du ens sett Sonic X? Japp. En okänd pojke: "vem är du" Sonic: "jag är Sonic the hedgehog" Det där är vad jag störde mig mest på i hela programmet (av det jag har sett). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 totally spies är uber! :rolleyes: Sonic x har jag aldrig sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag kollar på: The Simpsons Family Guy( går ej på Tv längre) South Park Beavis and Butt-Head( dom äger) Svamp Bob Fyrkant ( kollar jag på ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.