Light Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Vilket chipp tycker ni är bäst ?? Diskutera och se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Kan inte så mycke om chipp men om jag ska rekommendera ett så skulle jag rekommendera XECUTER2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hmm vet ej precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hmm vet ej precis Om du inte vet så behöver du inte skriva ;) jag har chipp men kommer inte ihåg vad det heter :visslar: men det är iallafall skit bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 aladin är billigt, men jag vet ifall det är bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocek Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 xecuter2 är as bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jop som sagt xecuter2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Uzama @ 31/08-2004 16:28:36) Hmm vet ej precis Om du inte vet så behöver du inte skriva ;) jag har chipp men kommer inte ihåg vad det heter :visslar: men det är iallafall skit bra :cool: isåfall behöver inte du skriva heller..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Min kompis kompis har chippat xbox han har typ fått in 10 spel som han kan spela utan att ha de :lol: så fräckt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Min kompis kompis har chippat xbox han har typ fått in 10 spel som han kan spela utan att ha de :lol: så fräckt. det är ju det som är meningen med chipp.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 ja de e de nog :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 man kan också kolla på regions fri dvd..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg