Light Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 man kan också kolla på regions fri dvd..... Det är nog det som är bäst ju :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 MIn xbox är chippad och moddad!men jag vet inte vilket chip! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 MIn xbox är chippad och moddad!men jag vet inte vilket chip! :blink: Smart o inte ta reda på sånnt innan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 men allså när man chippar vet ni hur de gör :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 men allså när man chippar vet ni hur de gör :D Hehe kan man lungt säga, jag gör det ju sälv såå :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) haha .. ska nog chippa mitt xbox efter jul på chipper.. det bästa cippet där kostar 1000 kr..så får jag typ 15 spel av min farbror :P.. vet ni vart man kan köpa en hårddisk ? :P.. min farbror har en 400gigare.. Redigerat 2 September 2004 av davve-da-kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 haha .. ska nog chippa mitt xbox efter jul på chipper.. det bästa cippet där kostar 1000 kr..så får jag typ 15 spel av min farbror :P.. vet ni vart man kan köpa en hårddisk ? :P.. min farbror har en 400gigare.. Okej det låter ju bra :) Vart du kan köpa en hårdisk, typ vilken spelafftär som hellst tror jag :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tengel Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Aladin 2 pro är det bästa chippet på marknaden klarar av att spela alla film format som finns man kan rippa dvd´s mm och man aktiverar det genom att holla in on knappen 3 sek (detta betyder att man kan spela på xbox live´s servrar).... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tengel Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ps: med aladin 2 pro får man med ca 20 spel som ligger på chippet alltså inte på hårddisken och det är billigt ca 260kr.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 ps: med aladin 2 pro får man med ca 20 spel som ligger på chippet alltså inte på hårddisken och det är billigt ca 260kr.... dubbelpposta inteoch dessutom så är inte aladin chippen det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Typ vilket är de bästa då Pippo <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det finns bättre ffs.. men vet inte vad det / dom heter.. lol :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg