Autobahn Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Men XECUTER2 duger väl för mej... Va lite dyrt kanske 4600:- men de va ändå inte jag som betala de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Men XECUTER2 duger väl för mej... Va lite dyrt kanske 4600:- men de va ändå inte jag som betala de... ja och inte något av aladin chippen kostar nära så mycket, så det betyder att aladin inte är det bästa chippet...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Typ... Men de är väl OK de chippet.... Billigt oxå 499:- INKL. Montering Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Typ... Men de är väl OK de chippet.... Billigt oxå 499:- INKL. Montering ja dom är bra men inte bäst.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tengel Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jag ska ge er ett tips på ett av de bästa chippen på marknaden enligt mej å många andra det är Aladin 2 pro med evulotion x programvara klarar av nästan allt man kan tänka sej och så kan man spela sina orginal spel på xbox live pga inget som hälst prob me att stänga av chippet (har inte provat om de går å köra brända spel) men det e även ett riktigt biligt chipp ca 200:- aja ha de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Själv tycker jag nog att Xecuter 3 är det bästa just nu. Själv har man ett Xecuter 2.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ja det tycker jag med :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg