Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Mina favvo manga serier är one peace o dragonball. har hört att det ska komma shaman king! :lol: såg på det i usa. coolt. det fanns kirby på tv i usa. :) kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag gillar ochså manga men vad kommer shaman king att handla om :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 i usa så var det shaman som dödade en kille som var med en stark tjej. shaman hadde nån kille inne sig. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Fattar noll :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 "Aoi"s Sonic Manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Fattar noll :blink: jag menade att det vad va jag hade sett o det var kanske handlingen :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Shaman King handlar om en kille som heter Yoh Asakura typ. Han är en Shaman. En Shaman kan koppla ihop sig med ett "spöke" (Guardian Spirit) och så kan de slåss som "en krigare" Serien är grym tycker vissa. De andra tycker att den suger. Alla tycker vad dem vill. Själv tycker jag animen är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 gillar mest att teckna manga serierna och animen är inte så coola men visst, dom är roliga att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) Shaman King handlar om en kille som heter Yoh Asakura typ. Han är en Shaman. En Shaman kan koppla ihop sig med ett "spöke" (Guardian Spirit) och så kan de slåss som "en krigare" Serien är grym tycker vissa. De andra tycker att den suger. Alla tycker vad dem vill. Själv tycker jag animen är grym! Shaman är egentligen en medecinman i indianstammar. Redigerat 31 Augusti 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (Snake @ 31/08-2004 20:42:32) Shaman King handlar om en kille som heter Yoh Asakura typ. Han är en Shaman. En Shaman kan koppla ihop sig med ett "spöke" (Guardian Spirit) och så kan de slåss som "en krigare" Serien är grym tycker vissa. De andra tycker att den suger. Alla tycker vad dem vill. Själv tycker jag animen är grym! Shaman är egentligen en medisinman i indianstammar. Det visste Jag! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 vem vet inte dt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Väääääldigt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.