Oden Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Kul med en ny sport hörna, vilka här sportar mycket och vad sportar ni? Själv gillar jag att dyka, åka skidor, spela bandy och tennis. Golf är inte hel fel det heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag spelar is hockey och forboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag spelar självklart hockey det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag kör hockey och cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 fäktning och basket är också kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag kör hockey och cross Kör också kross.. men bara till skolan så blir inte så mycket offroad. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) Fotboll, karate och pingis gillar jag! Redigerat 14 September 2004 av Metal_Sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 fotboll, snow blades lite tennis och badminton men också innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Går på karate och ska börja i Fotboll. Lag:Norsborg IF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag går inte i cykling men det är roligt och pistol skytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Kul med en ny sport hörna, vilka här sportar mycket och vad sportar ni? Själv gillar jag att dyka, åka skidor, spela bandy och tennis. Golf är inte hel fel det heller :) Fotboll simning men spelar (bandy i skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.