Steezy Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Tellan står. B) http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,526737,00.html bra att tellan ska stå ;) Salo är inte speciellt bra nu <_< förresten när är nästa match???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Uzama @ 01/09-2004 20:18:21) Tellan står. B) http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,526737,00.html bra att tellan ska stå ;) Salo är inte speciellt bra nu <_< förresten när är nästa match???? Tjeckienmatchen pågår just nu. (periodpaus)4-0 står det. Nästa match är mot Finland på lördag kl 19.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 4-0 till vilka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 4-0 till vilka??? Tre Kronor. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (redigerat) 4-0 till vilka???matchen är på tv3 nu ;) Redigerat 1 September 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (# 21 @ 01/09-2004 20:53:59) 4-0 till vilka??? Tre Kronor. <_< Tack för svaret! Har inte tv 3 så jag viste inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jaha. Tellan floppade stundtals i sista han med. Lunkan mot Finland eller? Onödigt spännande i sista perioden. 2 snabba mål & Finland-Sverige tankarna kom upp i tankarna. Vi vann, men slarvade bort en storseger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 MM,det var riktigt farligt i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex___ Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Ja det blev som det blev i world cup :( men jag tycker ändå att både uffe och hardy ska avgå så vi får lite nya spel íder att köra på annars kommer vi aldrig att vinna en enda turnering ;) ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,530918,00.html Uffe kan då gå med huvudet högt. Hur ska det bli med Hardy? :huh: Hardy är oerhört pinsam. Han har ingen skam i kroppen. :angry: Han har inte uträttat något under hans år som förbundskapten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 I nästa stor mästerskap som är Em(tror jag) så vill jag se Henke i buren någon match iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 I nästa stor mästerskap som är Em(tror jag) så vill jag se Henke i buren någon match iallafall. Finns bara VM, OS & WC som har någon status. ;) EM är ju Euro Hockey Tour. (Inofficiellt) Så nog lär Lunkan få stå minst 2-3 matcher. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.