# 21 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Dom du besök blackarmy vi är nåra st Blackarmy AIK:s fotbollsdamer fortsätter skörda nya framgångar och ligger tabelletta med fem omgångar kvar att spela och åtta poäng ner till tvåan i sopgänget Umeå Fin kommentar. ;) OBS! Det handlar inte om Umeå IK utan lillasyster från Teg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Japp sidan äger allt Järnkaminerna suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Sorry för dubbel inlägget men jag tänkte på en sak varför finns det inga viktiga trådar här?som är klistrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Japp sidan äger allt Järnkaminerna suger! Blackarmy också. De blir bara arga för att AIK torskar hela tiden. Själv har jag vart på en match: Sverige - Lettland, U-21! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,540175,00.html Tråkigt för alla Lövare att det här sker. Det är förjävligt. Finns inget försvar för det. Det värsta var att han bara var 16 år. Självklart borde han stängas av från GD. Annars tycker jag att killen (Skelleftekillen) och hans familj ska få biljetter + resa & en natt på hotell till Löven-SAIK den 16:e gratis. Visst provocerade lillkillen men är man 16 år ska man tåla det. GD tar avstånd från våld. Kom ihåg det innan ni snackar skit om oss. Vi är sällan inblandade i bråk, men tyvärr finns det rötägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 gick och tittade på Djurgården-Utrecht FC där var det lite huliganer !! det kom poliser ( kravallpoliser ) med sköldar och batonger så när holländarna försökte gå över ett stängsäl då slog de på dom !!.... skrek skit mycket!! är helt hes nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det blev ännu värre då jag fick veta att den s.k. 16-åringen är en av få icke-myndiga människor jag litar på. Han kommer att stängas av från Lövens hemmamatcher en bra tid framöver. (Troligen 2 år) Jag vet att han inte är sådan som super & slåss. Han brinner verkligen för Löven. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.