datavirre Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det spelet är inte kul längre. det var kul för typ 2 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag skulle skaffa min första fabrik men den byggs inte upp varför? :?: :mrgreen: :mrgreen: :( :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Du måste anställa folk. Välj Presonal på menyn och välj arbetslösa peroner. Välj där uppe där det står alla yrken eller nåt sånt. Välj tex skogsarbetare om du har en skog. Klicka på personen så vi´sas en bild på var den jobbar bäst. Klicka på anställ om det är samma bild på din fabrik. Sen vänta ett tag(10min ungefär) så klicka på personal så klicka på personen och välj platsen den ska jobba på lite längre ner på sidan och välj placera. Man kan ha 3 som jobbar på en fabrik och 2 på en butik. Ibland finns inte det nåra arbetslösa i det yrket så då väntar man några minuter och försöker igen så kommer det snart nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hur mycket kostar det att vara inloggad 2 gånger per dag i ungefär ett år :?: jag tror att jag ska bli med. vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Fattar inget vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hur mycket kostar det att vara inloggad 2 gånger per dag i ungefär ett år :?: jag tror att jag ska bli med. vad tycker ni? 0kr. Om man vill vara inne mer en 2ggr per dag så kostar det 50kr för en månad eller ett halv år eller når sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hur får man ikr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hur får man ikr?Man säljer saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NanoBot|E Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Mitt företag heter KC industrials...om ni behöver sten köp av mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Mitt företag heter KC industrials...om ni behöver sten köp av mig =) Men asså vad står din aktie i då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Man kan inte köp saker av varrandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Man kan inte köp saker av varrandra. Nej men man kan köpa aktier av varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.