Nirvana freak Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) mina favvoband e NIRVANA, IRON MAIDEN, BLACK SABBATH, METALLICA, DEEP PURPLE och Ozzy Osbourne, Hammerfall, Nightwish, Linkin park, Cans, Guns N roses, The Hives, System of a Down, The Offspring, Red hot chili peppers och lite Slipknot Redigerat 26 September 2004 av Nirvana freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 hammerfall och llinkin park RULAR OCKSÅ!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crashed Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 hårdrock, metal, heavy metal det lyssnar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag lysnar 100% på blandadet låttar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jo precis så är jag med ir jag gillar mest rock (alla genrer och sub-genrer) men jag gillar oxå låtar som dragons a din tej (ir vad dn heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Tycker man inte om dom så gör man det inte, men det finns ingen anledning att säga te dom som gillar dom hur dåliga nightwish e! JOOO! men alla som gillar nightwish måste lära sig att dom suger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 dom är bra liksom evanescene (vet ej hur dt stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 dom är bra liksom evanescene (vet ej hur dt stavas) om du pratar med mig så säger jag att evanescenes(eller hur det stavas)är grymt bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 ja kanske vissa låtar suger andra är bra men jag skulle inte säga att nightwish är dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (redigerat) jag lyssar på techno50% och rock20% och raggar-musik30%(te.x eddie meduza) :D :D :D Redigerat 28 September 2004 av GTA KILLEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 skapa ett band toxic avenger och försök spela lika bra symphonic metal själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.