siyt 2 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Umm jag har en läxa där man ska skriva 15 länder i europa så har jag inte tränat ordenligt! :visslar: men kan du hjälpa`mig? har skirvit 8 stycken och jag behöver hjälp med 3 länder! ett land som e under Finland och det landet e det ett annat land som jag becöher hjälp med och under DET landet så e det OCKSÅ ett land jag behöver hjälp med! hoppas ni fattar :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Kul! Vilka länder har du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 lettland estland tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (redigerat) lettland estland tyskland helt fel, ingen är på rätt plats, under finnland är Estland under det ät Lettland och sedan Litauen, inte tyskland ;) http://www.aschehoug.no/isamfunnet/isamfun...altikumstor.jpg här är en karta på baltikum ;) som består av estland, lettland, litauen :P Redigerat 1 September 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Strunt samma klara det utan hjälp :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 :bah: Förra året hade vi läxa på 40 länder i Europa och deras huvudstäder. Det var en bitte jobbigt :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 VA?? jobbigt?? kan redan alla huvudstäder i europa + Nordamerika (3 länder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ja sa bara några länder för att hon frågade aldrig om d skulle vara i ordning... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 VA?? jobbigt?? kan redan alla huvudstäder i europa + Nordamerika (3 länder) Men vem har iten det? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Här är några länder: Grekland Sverige Norge Finland Österrike Tyskland Frankrike Spanien Lettland Italien Jugoslavien Ukraina Vitryssland Holland Portugal Tjeckien Malta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 inte "några", många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det är ju skit lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.