incognito Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Det har inget med att det är stora ögon och så. Även om många magor använder sig av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 hallå manga är böcker (som liknar pocket böcker) anime är tv serier som är gjord från manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Manga behöver inte vara böcker. Det kan vara serie tidningar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Manga behöver inte vara böcker. Det kan vara serie tidningar också.jag vet en ny manga tidning jag tror det hette MANGA eller nåt minns inte :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Men alla ni verkar tro att det bara finns manga som Sailor Moon, Pokemon och Dragonball. Det finns måånga fler mangor som är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Men alla ni verkar tro att det bara finns manga som Sailor Moon, Pokemon och Dragonball. Det finns måånga fler mangor som är mycket bra. det har vi ju inte sagt jag har ju sgt en manga som heter MANGA tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Ja, den e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 jo men grejen e ju att t.ex. Sailor Moon, Pokemon och Dragonball e rätt kända i sverige, sen e dom andra inte översatta elle nått i den stilen.......de e synd, fö yu-gi-oh e rätt bra....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 jo men grejen e ju att t.ex. Sailor Moon, Pokemon och Dragonball e rätt kända i sverige, sen e dom andra inte översatta elle nått i den stilen.......de e synd, fö yu-gi-oh e rätt bra.......mm det är sk*t bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 ja kollar på den på tyska. hur kollar du på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 jag kollar på den på tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 wow, coolt. vilken kanal? ja ser på RTL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.