Gäst Tutankoopa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Tycker ni att det gör ont att ta kort jos Tandläkaren det gör jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Inte så jätte farligt enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Tycker ni att det gör ont att ta kort jos Tandläkaren det gör jag :( om du tycker röntgen gör ont så vill du inte känna hur det känns att borra ett stort hål i hela tanden ;) det gör ont. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (No Fear @ 02/09-2004 19:34:10) Tycker ni att det gör ont att ta kort jos Tandläkaren det gör jag :( om du tycker röntgen gör ont så vill du inte känna hur det känns att borra ett stort hål i hela tanden ;) det gör ont. :cry: Eh... BORRAR DOM HÅL I HELA TANDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag har en del tandsten och när dom tar väck det så använder dom nån maskin som låter som tusan och tar upp det med nån äcklig grej som smakar bäverballe :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 De jobbigaste me tandläkaren är bedövningen efteråt och sprutan som man tar de me kan göra lite ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag har aldrig haft hål eller ilat i mina tänder i mina 10 år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Det e väl sådär =/ Värst när man ska borra..dendär bedövningen biter inte på mej..så jag behöver typ 2-3 sprutor av den starka sorten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 men det är äckligt när det knakar mellan tänderna när dom tar den stål grejen och gräver där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 echfter bedöchfningenchf balar manchfg schfå härfj? hakan bara hänger ner så man inte kan snacka dt låter askul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 echfter bedöchfningenchf balar manchfg schfå härfj? hakan bara hänger ner så man inte kan snacka dt låter askul :lol: nehe det gör den inte <_< . det är helt normalt om man bortser från att kinden och halva läppen är bortdomnad. men man låter inte konstigt.jag borrade et jätte stort hål och tog bedövning (dubbel sats) i förrgår. och direkt efter till skolan och lät helt normal, men om man drack kallt vatten kände man inte ena sidan av munnen. men man låter inte konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Det jobbigaste är när dom stoppar in spegeln i munnen. Dom aktiverar min spynerv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.