Dark Elite Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 I en tidning som jag läste stod det att Evertons tränare sa att bara ett lag skulle ha råd att köpa Rooney `Chelsea´ inte för att han han ville sälja honom.Jag trodde aldrig att Man Utd skulle köpa honom :lol: Trodde ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Ja. <_< Var det enda som verkade troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Varför ska han till bortskämda Chelsea? Dom är ju konstiga so köper så många! Nån kommer klaga och dra. Abramovitj (eller vad han heter) är den mest ortskämda person jag vet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 I en tidning som jag läste stod det att Evertons tränare sa att bara ett lag skulle ha råd att köpa Rooney `Chelsea´ inte för att han han ville sälja honom.Jag trodde aldrig att Man Utd skulle köpa honom :lol: Trodde ni det? Vet! VILKET UNDER KÖP! Hejar på man utd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (Flamed Jirachi @ 03/09-2004 19:02:49) I en tidning som jag läste stod det att Evertons tränare sa att bara ett lag skulle ha råd att köpa Rooney `Chelsea´ inte för att han han ville sälja honom.Jag trodde aldrig att Man Utd skulle köpa honom :lol: Trodde ni det? Vet! VILKET UNDER KÖP! Hejar på man utd. Jag med :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag hejar på Arsenal så man blev rejält sur när man hörde att Rooney skulle dit!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag hejar på Manchester United så jag bölev rejält sur när jag fick reda på att han skulle hit. Otroligt onödigt att slösa pengar på honom, har man Van Nistelrooy och Saha i anfallet så räcker ju det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Men Rooney och Smith är bättre en Saha iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.