CErX Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 du ska verkligen köpa fable. jag har redan klarat det på typ 10 tim med att bara göra main quest..... jag sket i en massa mindre fast ändåh är det lite spel tid fast ändåh skit kul! :P :D :meddum: håller med. morrowind var beräknat att man kunde klara ut på 80 timmar eller ngt fast fable är ändå bättre enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 morrowind suuuuuuuuuuuuuuger!!! typ sämsta spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 morrowind suuuuuuuuuuuuuuger!!! typ sämsta spelet Mjoo det är inte särskillt roligt..Man tröttnar välldigt lätt på det, men ja sååååå kasst är det ju inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag tröttna på det på direkten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
salvaje Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 NINJA GAIDEN och/eller HALO 2.. tunga grejer Om du gillar fighting spel så borde du tjacka TAO FENG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 har halo kommer att få ng Men då räcker det ju.. Fast du måste ha Halo 2 senare också.. Och Hitman 2 och Splinter Cell: PT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 gillar du stealth spel mellanmjölk ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jaa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det är så himmla jobbigt med stealth spel, dom är riktigt kul,bra, men även jobbiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vad är stealth :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vad är stealth :blink: Typ, Hitman, splinter cell.. Ja du fattar nog :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Okej! Tack så mycke! Back to topic.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg