finaly_man Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Finns dwt någon sajt där dom har filmat när dom klarar ett spel på extrema tider. Eller gör något annat som ingen annan kan. Te.x som den dära killen som hoppar med warthogs. (den sajten skulle jag också vilja ha) <---OCH LIKNANDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Finns dwt någon sajt där dom har filmat när dom klarar ett spel på extrema tider. Eller gör något annat som ingen annan kan. Te.x som den dära killen som hoppar med warthogs. (den sajten skulle jag också vilja ha) <---OCH LIKNANDE! Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Men v*f*n dumbass, jag vill ha länkar. Inge n00b skit från dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Men v*f*n dumbass, jag vill ha länkar. Inge n00b skit från dej. ta det lite lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Men kan ni någon sajt där dom spelat in spel som dom klarar skitsnabbt eller gör kolla saker spelet som ingen annan kan, typ så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.