martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 att spara innan groudon??! hmm... jag vet inte... har du Ruby kan du ju spara den till Latios (den rymmer!!) lr sapphire latias... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 man kan ju spara så fort man har kommit upp för stegen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 okey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 mmm... såligger det till.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 det e så svårt!!! jag kommer inte övr 4:de sprick-saken!!:( hur ska jag kunna klara det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 du sparar före och om du inte klarar det och trillar hela vägen ner så e de bara att stänga av och sätta på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 SPARADE DU INTE INNAN??! hmmm... ne du ska ta Rayquasa me ultraboll... ;) Min kompis hade otrolig tur när han fångande Rayquasa.Han skadade Rayquasa lite mindre en halva livet och kastade en pokeboll på honom och.... :blink: :blink: :blink: ...Han fångade honom! Oh hjälp vilken blick han fick. Han fångade ju Rayquasa på första fersöket! :cool: Det kalar jag tur. Jag skule också ha en sån tuuuur! Har ni en sån tur som han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 snacka om tur!! men....jag fångade RAYQUAZA TILL SLUT!!! jag förberedde mig med ultrabollar och superrepels och sparade framför Rayquaza så när jag LOSADE ELLEr men BOLLAR gick ut så va de bara att stänga av och sätta på den hela tiden!! men vart ska jag nu efter jag kommit till rayquaza och fångat honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 va den Shiny?!?!? B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 hmm... har du fångat "Regi" bröderna??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 snacka om tur!! men....jag fångade RAYQUAZA TILL SLUT!!! jag förberedde mig med ultrabollar och superrepels och sparade framför Rayquaza så när jag LOSADE ELLEr men BOLLAR gick ut så va de bara att stänga av och sätta på den hela tiden!! men vart ska jag nu efter jag kommit till rayquaza och fångat honom? Ingenstans. "Fånga allihop". Jag höll på Länge med Ultrabollar men Lyckades inte, så jag Använde Masterball istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg