HerrHubba_Bubba Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 alla gubbar har ju en egen attack men hur gör man det?? som baby luigi och baby mario kan slänga en står kulla... hur gör man det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 alltså när man tar sånna frågetecken, då får man ju skjut vapen. Så ibland kommer special attacken där fattar du vad jag menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 du gör inte den du har den asso du kan t.e.x få ett rött skall eller ett grönt eller svamparna du har exact lika stor chanche att få din spesial som att få röda svampar så om du e baby mario och baby luigi kan du bara få deras special och vidare men det e svårt att förklara men du har den bland alla atacker du kan få när du tar en låda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ok! jag fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 King Boo och Petey Piranha har allas special utom vilkens? Jag tror Toad och Toadette har den enda ensamma specialen. De är ju extra-gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag undrar varför boo inte har osynlighets specialen, den som finns i N64 versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Han har inte den därför att han har tillgång till alla andras specialer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja det vet jag om, jag har klarat spelet, men jag tycket att han BORDE ha den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 mm det tycker jag me men asso det blir ju ändå ingen skillnad man ser ju på kartan och om man skuter sså blir det ej någon skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 om man e King boo och en annan så spelar det ej nån roll för man hade ju sett den andra gubben..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det har du fulständigt rätt i men då borde ju båda bli onsynliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det har du fulständigt rätt i men då borde ju båda bli onsynliga Jo det bär jau bra. Men Boo´s osynlig het tar fiendens sak plus att man blir osynlig och det bästa är att man klarar sig från blixtar, alltså oskadlig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg