Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 får man inget oim man klarar all cup tour på 50, 100, 150 :?: och en fråga till har nån vunnit nån mer battle bana en de man får börja med och luigis mansion :?: Jo bara på 150, men jag kommer inte ihåg riktigt vad det var, eller det var Mirror man fick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 j----r jag kom 2:a (i cupen alltså) men tack för att du sa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 j----r jag kom 2:a (i cupen alltså)men tack för att du sa det Hamnade du långt efter första-placeringen?? Hur många poäng fick du då? Det är ju ändå jävligt lätt att klara allcup tour på 150cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Mirror är väll lika dant som SPECIAL i 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr] ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Mirror är väll lika dant som SPECIAL i 64 Nej det heter Extra på N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr]ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det Det är ju alltid Bowser som kommer 2:a för mig. Den j*vla rackaren är ju bra. Men vem blev 3:a? Donkey Kong? Kan inte någon hjälpa mig hur man citerar 2 styckna samtidigt?? Jag vet ej hur man gör det. Snälla hjälp mig någon. Ursäkta mig. :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr]ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr]ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det tryck på citera på någon kopiera texten tryck på citera på nån annan klistra in. voila nu har du 2 citeringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr]ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr]ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det Det är ju alltid Bowser som kommer 2:a för mig. Den j*vla rackaren är ju bra. Men vem blev 3:a? D0013 skrev: Mirror är väll lika dant som SPECIAL i 64 onkey Kong? Kan inte någon hjälpa mig hur man citerar 2 styckna samtidigt?? Jag vet ej hur man gör det. Snälla hjälp mig någon. Ursäkta mig. :frown: tryck på citera på någon kopiera texten tryck på citera på nån annan klistra in. voila nu har du 2 citeringar. Det blev helt fel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men varför ska man citera två styckna räcker det inte med en :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 svar till Jonte: jag var 4 poäng efter den jäkeln[bowser&Jr]ursäktas språket :?: svar till 0013: vet inte men jag tror inte det i vilket spel? men varför ska man citera två styckna räcker det inte med en :?: man kanske vill svara på två samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men varför ska man citera två styckna räcker det inte med en :?: Jaha, alltså tycker du att det är bättre om man gör 2 inlägg i rad och citerar och hjälper båda i två olika inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg