Hoppa till innehåll

Counter-strike Hack

gegge_90

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

är det inte bättre att inte ha hacks och inte bli bannad.. jag testade wallhack i typ 2 dar, och 4 veckor senare blev ja bannad B)

men ja bryr mig inte så mycke.. fast ja måste bli o-bannad när hl2 kommer :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

SERIÖST!!!!!!

Den här sidan heter fuska.se

Om ni inte gillar att fuks vad gör ni då här????

En person undrar om en sak som han berhöver hjäklp med från sidan.

Han ville bara ha hjälp. Inte höra era åsikter om det. skapa en egen tråd med gnäll på fusk . denna sidan heter fuska.se så om ni inte gilar fusk så håll det för er själva iallafall.

Han ville bara ha hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men chihuahua faktis så borde du låsa tråden därför det är olagligt att fuska till Cs man kan bli Bannad.sluta fuska era j*vla hacker ni förstör unberbara spelet.ni är noob ni kommer att bli avstängda från er cd-key.vill ni att dem som gjort hacker ska vinna.om ni bara går in i ett enda server och nån har anti-cheat på så är det hopp i säng.

men det är väl inte ditt problem om han blir bannad elr kommer det att påverka dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med! Hatar sånna som använder Aimbot Eller WH!. STÖR MIG!. Lira seriöst ffs, gå inte runt och tro att ni är bra och att vi inte upptäcker att ni fuskar, hatar Cheaters! :angry:

Du menar hatar alla hacker hack betyder alt för sånt Virus Hack fusk och sånt.

´Men fusken är skapad av värsta hacker förstår ni inte era nooobs.Plus att man får virus av fusken.

Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...