Hoppa till innehåll

nej det blir inget gamecube!

The Moose

Rekommendera inlägg

Jag var sugen på att köpa ett nytt gamecube.Men det blir inget.Anledningen är att min granne hade köpat det,och han tog med det in till mig för att vi skulle spela det.Han hade star wars det där med jango fett och medal of honor frontline.Jag tyckte att det var en så stor skillnad på grafiken att jag tappa ögonen.Det var riktigt kass grafik tycker jag både på medal of honor och star wars spelet.Jag köper bara inte gamecube.jag satsar på min xbox istället!/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men varför just det spelet titta på några andra spel typ tony hawk undergruond , 1080 avaleche , need for speed undergruond m.m du har typ titat på det spelen med sämst grafik om du typ tittar lite på x box spel så har ju dom okså sk*t grafik vissa av dom ialafal så du ska inte ändra diig på en gång

TIPS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

starwars har altid dålig grafik men om du prövar ssbm så har den bästa grafiken.förut sa jag gamecube är skit men sen så spelade jag den lite så såg jag grafiken på ssbm jag kunde inte sluta titta så då köpte jag en gamecube

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

starwars har altid dålig grafik men om du prövar ssbm så har den bästa grafiken.förut sa jag gamecube är skit men sen så spelade jag den lite så såg jag grafiken på ssbm jag kunde inte sluta titta så då köpte jag en gamecube

synd... du hade rätt från början...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men varför just det spelet titta på några andra spel typ tony hawk undergruond , 1080 avaleche , need for speed undergruond m.m du har typ titat på det spelen med sämst grafik om du typ tittar lite på x box spel så har ju dom okså sk*t grafik vissa av dom ialafal så du ska inte ändra diig på en gång  

TIPS

de spelen är jag inte intresserad av!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Resident evil har ju nästan blivit lite kända för sin övermänskliga grafik. jag köpte resident evil zero i helgen och Jag spelar upp introfilmen 10:ggr om dagen för att det går inte att skilja det från verkligheten :) Där när dom kraschar med helikoptern och när Jill går till tåget.. Jag får f*n nippran för grafiken. Och som ovannämde SSMB.. Det är verkligen bra grafik på det. Speciellt Bowser tycker jag. Nu äre bara för alla Gamecube fantaster att vänta tills ca:Maj-Juni 2004 för då kommer nämligen Mario128 till Gamecube :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...