The Moose Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag var sugen på att köpa ett nytt gamecube.Men det blir inget.Anledningen är att min granne hade köpat det,och han tog med det in till mig för att vi skulle spela det.Han hade star wars det där med jango fett och medal of honor frontline.Jag tyckte att det var en så stor skillnad på grafiken att jag tappa ögonen.Det var riktigt kass grafik tycker jag både på medal of honor och star wars spelet.Jag köper bara inte gamecube.jag satsar på min xbox istället!/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 men d finns andra spel som äger på grafiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 okej jag såg just kakarotts inlägg om alla de där zelda spelen plus ett gamecube...blir lite sugen på det nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ja d e värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 men varför just det spelet titta på några andra spel typ tony hawk undergruond , 1080 avaleche , need for speed undergruond m.m du har typ titat på det spelen med sämst grafik om du typ tittar lite på x box spel så har ju dom okså sk*t grafik vissa av dom ialafal så du ska inte ändra diig på en gång TIPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 starwars har altid dålig grafik men om du prövar ssbm så har den bästa grafiken.förut sa jag gamecube är skit men sen så spelade jag den lite så såg jag grafiken på ssbm jag kunde inte sluta titta så då köpte jag en gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 starwars har altid dålig grafik men om du prövar ssbm så har den bästa grafiken.förut sa jag gamecube är skit men sen så spelade jag den lite så såg jag grafiken på ssbm jag kunde inte sluta titta så då köpte jag en gamecube synd... du hade rätt från början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 men varför just det spelet titta på några andra spel typ tony hawk undergruond , 1080 avaleche , need for speed undergruond m.m du har typ titat på det spelen med sämst grafik om du typ tittar lite på x box spel så har ju dom okså sk*t grafik vissa av dom ialafal så du ska inte ändra diig på en gång TIPS de spelen är jag inte intresserad av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 pff, ta en titt på Resident Evil och Resident Evil Zero, du kan inte hitta något spel i hela universum som har bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 a det eklart sant ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Resident evil har ju nästan blivit lite kända för sin övermänskliga grafik. jag köpte resident evil zero i helgen och Jag spelar upp introfilmen 10:ggr om dagen för att det går inte att skilja det från verkligheten :) Där när dom kraschar med helikoptern och när Jill går till tåget.. Jag får f*n nippran för grafiken. Och som ovannämde SSMB.. Det är verkligen bra grafik på det. Speciellt Bowser tycker jag. Nu äre bara för alla Gamecube fantaster att vänta tills ca:Maj-Juni 2004 för då kommer nämligen Mario128 till Gamecube :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Kolla in MKDD!! Det har jätte bra grafik.(MIN ÅSIKT!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg