Avregistrerad Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 e the sims kul till xbox. har det till pc. det e inte särsilt kul till pc.. men jag tror att jag ska köpa the sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Nej, The Sims suger ännu mer på xbox... Särkilt Bustin Out! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrusser Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ja det lär ju inte bli bättre bara för att man använder det till xbox jag menar då måste dom ju göra om ganska rejäält ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 det finns nåra nya roliga grejer men annars e det långtråkigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Jag tycker inte The Sims spelen är särkilt kul både på Pc och Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Jag tycker inte The Sims spelen är särkilt kul både på Pc och Xbox Jag håller mig fasst, jag tycker dom borde lägga ner serien ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poison Jam Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Näpp!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Vad är det som är så bra med The Sims då ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Vad är det som är så bra med The Sims då ? ;) inget är bra med sims serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 dåligare på xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkangel Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 det är jättetråkigt på x-box tycker jag :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Har the sims 2 till Xbox och jag har tröttnat på det,har bara haft det i 2-3 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg